سلیمانی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: تولید انبوده خودرو شاهین از روز شنبه 15 آذر 99 شروع شده و اولین خط تولید شاهین از روزی 5 عدد و به تدریج بیشتر خواهد شد.
با توجه به شروع تولید انبوه، خودروهای ثبت نامی سر تاریخ اعلام شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
وی افزود: شاهین یکی از خودروهای ایمن گروه سایپا بوده و برای گرفتن مجوزهای لازم برای ورود این خودرو به بازار تا پایان این ماه تمامی تلاش خود را خواهم کرد.
سلیمانی گفت: خودرو شاهین از نظر کیفیت مثل خودروهای ال90 و کیا سراتو خواهد بود، همچنین ممکن است از نظر نمرات منفی خودرو شاهین از خودرو سراتو بهتر باشد.
وی در پایان گفتههای خود اعلام کرد: سعی بر این داریم که خودرو شاهین را تا نیمه اول سال آینده وارد بازار کنیم همچنین خودرو شاهین اتوماتیک هم در مرحله نمونه سازی برای ساخت میباشد.