اخبار داخلی

تولید بسیار زیاد خودرو شاهین شروع شد

سلیمانی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد: تولید انبوده خودرو شاهین از روز شنبه 15 آذر 99 شروع شده و اولین خط تولید شاهین از روزی 5 عدد و به تدریج بیشتر خواهد شد.

با توجه به شروع تولید انبوه، خودروهای ثبت نامی سر تاریخ اعلام شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: شاهین یکی از خودروهای ایمن گروه سایپا بوده و برای گرفتن مجوزهای لازم برای ورود این خودرو به بازار تا پایان این ماه تمامی تلاش خود را خواهم کرد.

سلیمانی گفت: خودرو شاهین از نظر کیفیت مثل خودروهای ال90 و کیا سراتو خواهد بود، همچنین ممکن است از نظر نمرات منفی خودرو شاهین از خودرو سراتو  بهتر باشد.

وی در پایان گفته‌های خود اعلام کرد: سعی بر این داریم که خودرو شاهین را تا نیمه اول سال آینده وارد بازار کنیم همچنین خودرو شاهین اتوماتیک هم در مرحله نمونه سازی برای ساخت می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید